Wednesday, 27 March 2013

Nikmatilah..


***hidup ini singkat..sekejap je waktu berlalu..jadi hargailah apa yang ada sekarang..

Tuesday, 26 March 2013

Bowling @ Ole2

Assalammualaikum...

Yes..akhirnya acara tiap-tiap tahun opis aku nie telah diadakan baru-baru nie..tempat biasa la di Ole-Ole Superbowl, Seksyen 18, Shah Alam. Kali ni 19 kumpulan yang bertanding..ramai plak tahun nie..kumpulan aku tak menang pun..(huhuhuhu..sedihnya)..aku dapat tempat ke-8 individu..ok la tu kan..ada perningkatan dari tahun sebelum-sebelumnya..walaupun tak gi traning pun..cayalah..hihihihi..

Macam-macam ragam la..tahniah kepada kumpulan yang menang..so layan je la photo-photo nie ok...







Monday, 25 March 2013

Setahun...



Assalammualaikum...

Sedar tak sedar sudah setahun aku masuk dunia blogging...macam-macam aku telah coretkan..kenangan manis..suka duka aku dalam kehidupan...
Mula-mula tu rasa malu jugak..tapi atas semangat yang diberikan olah my bff..aku cuba memberanikan diri..ini la hasilnya...terima kasih kepada semua yang sudi singah disini..